Uppdrag nr 1: En låt som du "haft med dej" hela livet, som du tycker om

Jaa... Då måste det nog bli The Phantom of the Opera. Jag har inte "haft med den" hela livet, utan hörde den första gången när jag var 6 eller 7 år gammal och tittade på The Phantom of the Opera-filmen. Den kommer från musikalen, med samma namn, som är gjord av Andrew Lloyd Webber. (Han stavas med två L, ja.) Kalla mej tönt, men jag tycker iaf att den är helt fantastisk och jag kommer alltid att älska den. Dock är jag inte så förtjust i original-verisionen, som spelades in av musikalartisterna som uppträdde/uppträder i London. Jag gillar filmens verision mer då jag tycker att deras röster är bättre. Och Fantomen, killen alltså, (eller tja, hans skådespelare rättare sagt) har inte sjungit nåt innan den här filmen! Amazing or WHAT?!

Tyvärr gick det inte att ladda upp videon från filmen, men det är samma personer som sjunger och är på bilderna. ;)
Vill ni se videon från filmen så är det bara att söka på youtube. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0