Som alla andra.

Tänkte prova att köra en sån där månads-grej, som alla andra bloggare, när man har en lista på en punkt per dag. På varje punkt står det vad man ska skriva/lägga upp en bild på, ni vet? Doch orkar inte jag köra en hel månad, för det kommer aldrig hålla, men jag ska prova en vecka och sen får vi se om jag kör andra, som är längre, vid ett annat tillfälle. :) Här är punkterna:

Dag 1: En låt som du "haft med dej" hela livet, som du tycker om
Dag 2: Något du aldrig berättat för nån
Dag 3: En viktig person i ditt liv
Dag 4:Det senaste smset du fick
Dag 5: Dagens outfit
Dag 6: En bild på den person som känner dej allra bäst just nu
Dag 7: Din profilbild på facebook med flest likes

Har fått inspiration på ett antal olika bloggar så jag orkar inte länka dem...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0