Olagligt

Om någon måste-ta-väl-hand-om-ansiktet-och-hyn-människa läser detta så rekommenderar jag att ni slutar här. Hehe. För inatt sov jag med sminket på. Första gången på länge, men jag var faktiskt jävligt trött igår. Så det kanske var liite okej, precis så mycket okej att jag slipper vidare straff (förutom det att jag ser lite horig ut. Nej jag skämtar inte. Jag ser riktigt hemsk ut. Tycker jag iaf.).

Idag har jag på mej en ljusrosa t-shirt med Musse Pigg på, från LA. Och ridbyxor. Men när jag har kommit tillbaka från stallet ska jag byta dem till ett par mysiga chinos (från LA) för då ska jag titta på film resten av dagen.

Så här ser jag ut just nu:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0