Ny design!

Så vad tycker ni? :D Ville göra bloggen lite gladare och mer nyårs-taggad, så jag knåpade ihop något och detta är då resultatet! :) Jag är ganska nöjd för en gångs skull. Eftersom jag inte har typ photoshop eller nåt annat smart bildprogram får jag ju använda mej utav picasa och ev picnik. Jag tycker egentligen inte att man behöver mer, men jag orkar inte anstränga mej så mycket så att det blir ett så pass bra resultat... :rolleyes: Haha, men ni får gärna skriva vad ni tycker! :)

Nu ska jag sova (vilket jag borde ha gjort för flera timmar sen...) så vi ses imorrn! :) Men innan jag somnar ska jag lägga upp ett litet schema över morgondagen (i stora tag). ;)

Nattinuffsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0