Harry Potter and the deathly hallows - part 2

Är jag den enda som inte slutar gråta efter att Fred dör? Och som börjar gråta ännu mer när Snape dör? Och lite mer när Harry ser Snapes minnen om Lily? Och blir alldeles deprimerad i slutet, 19 år senare, när allt är över och man vet att det aldrig kommer komma mer om Harry, Ron och Hermione? Fan, kan inte J.K Rowling få typ panikångest snart och börja skriva om vad som hände under de 19 åren man inte fick se eller om "den nya generationen Potter"? ÅÅÅH JAG VILL INTE ATT DET SKA VARA SLUT SÅ NU GRÅTER JAG ÄNNU MER!

Ja, jag är beroende. Och antagligen kär. Och ganska desperat.

Jag får väl börja läsa om hela serien från början igen och titta på filmerna emellanåt så att jag inte blir tvungen att börja gå hos psykolog eller nåt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0