Gömörrön!

Städar mitt rum... Fast just nu har jag tagit en paus för att äta ett äpple. För jag behöver lite extra energi.

Inatt vet jag inte vad jag drömde, men efter att mamma väckt mej vid sju imorse, och jag fick somna om tills klockan nio, så har jag drömt en minst sagt trevlig dröm! Jag fick nämligen en pojkvän! Okej, visst, han var sjuuukt dålig på att kyssas (till och med för en som jag som väl fortfarande räknas som lite av en amatör) men annars var han jättefin! Såna drömmar vill jag alltid ha...

Äpplet är färdigätet och nu sitter jag här och hostar istället. Jag misstänker att jag håller på att få lunginflammation. Blä. Jag hatar penselin...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0