Dagens pass

Idag var det så fint väder och VARMT - hela 9 grader! - att jag bestämde mej för att rida med sadel och träns (har ju bara ridit barbacka med grimma sista tiden), bara för att passa in i det härliga vädret. Jag hade såklart det nya schabraket och på Linas träns satte jag lite rosa ludd på nackremmen (bakom öronen på hästen). Jag hade tänkt ha de rosa lindorna också, men jag orkade inte, ville ut snabbt. ;) Själv hade jag endast ett par rosa ridhandskar i kategorin.

Vi red den vanliga turen vi börjat med och travade några steg på slutet, trots den lite lösa skon, bara för att hon skulle få sträcka ut benen lite extra liksom. Allt gick fint, dock var hon en aning hård i munnen. Men det är ju inte så konstigt... :rolleyes:

Ses och hörs, godisgris! (vi låssas att det rimmar nu, okej?)


Kommentarer
Postat av: Inez

SV: Det är klart du får låna blderna :)

2011-12-27 @ 20:34:26
URL: http://showjumpstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0