Åh herre Gud...

Har missförstått var jag ska ta torvbalar, så jag har tagit de som tillhör "4 ess"! Som tur var har jag inte fyllt på så mycket torv åt Lina på sista tiden, och innan behövdes det inte då hon stod ute så mycket.

Skulle ta en torvbal idag iaf, och då kom "de från 4 ess" och berättade att jag hade tagit fel. Jag vart så chockad och förvånad att när de frågade om jag hade tagit där fler gånger så blev jag 4 år och ljög: Nä, eller jag vet inte... Mamma och Amanda brukar ta torvet.
De sa "Jaha, ja men då vet du" och så gick de. Jag bara stod där och tänkte "Vad i helvete var det där?!" Alltså det var som på film eller nåt, när personen typ råkat få nån annans själ i sej eller så, det liksom bara flög ut! Jag har seriöst aldrig varit med om det förut, och eftersom jag är så himla blyg ville jag inte gå och säga det till dem. Så jag skrev ett meddelande till Cornelia (som gjorde förra designen) på Facebook och förklarade. Haha, det är ju helt sjukt...

Nån som varit med om nåt liknande? Snälla skriv, så slipper jag känna mej som en konstig individ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0